onsdag 22. april 2009

Gamle broderier.

Dette kjøkkensettet ble brodert for mange år siden.
Det har ikke vært i bruk så kanskje jeg må begynne å bruke det.
Det dukket frem da jeg ryddet litt.
En løper i svartsøm ble og funnet. Ikke så lenge siden den ble brodert, men sikkert 20 år.
Dette toalettsettet kom og frem i dagens lys.
Det broderte jeg for snart 50 år siden.
Det ble kjøpt fra et ukeblad.
En veninne og jeg broderte like, hennes var gult husker jeg.
Gamle gode minner dukket frem da jeg tenkte på dette.

4 kommentarer:

Bodil sa...

Det er så fint med slike gamle broderte dukar. Duken din i kunststrikk var og heilt lekker:)

Trulte sa...

Så koselig å se gamle og nye broderier. Får nesten ikke tid til brodering lenger jeg. Strikkinga har tatt meg.....

Jorun sa...

For noen nydelige broderier!
Koselig å ta vare på slikt.

Jeg likte spesielt godt toalett-settet.

Heidi sa...

Så koselig å finne fram gamle broderier! Likte spesielt godt svartsømbroderiet.
Det ligger forresten en award og venter på deg i bloggen min :)