lørdag 22. august 2009

Brever i posten

I går og idag hadde postbudet brev til meg.
I går fikk jeg maskemarkører jeg hadde bestilt fra Heidi i http://heidiskreativesider.blogspot.com/
De er kjempefine.
Har kjøpt av de før og.
De bruker jeg på en stor oval kaffeduk jeg strikker på innimellom.
De nye skal bl.a. brukes i den nye alongen på www.tradsnella.no/ I dag fikk jeg en flott magnetplate med fin tekst fra en god nettvenn.
Den har jeg satt på en magnetplate jeg har over skrivepulten min.
Slike små overraskelser gleder langt inn i hjertet.

4 kommentarer:

Bodil sa...

Gledar meg til å sjå ferdig den store kaffeduken du strikkar. Den ser heilt nydeleg ut!
Flotte maskemarkørar du har kjøpt deg og. Ha ei fin helg :)

Anonym sa...

Hei.Kjekt med å få pakke i posten med så mye fint.Ser virkelig fin ut duken du holder på med.Skal bli kjekt å se den ferdig.Ha en riktig fin helg til deg og dine.Bodil

jogusi sa...

Så fine maskemarkører du har kjøpt. Og så mange og fine grytekluter du har laga. Jeg fikk et par grytekluter i julegave i 1991 som jeg bruker ennå og som er like gode. Men det finnes jo så mange fine mønstre. Ha ei fin uke.

Anonym sa...

Pakke i postn er alltid kjekt!! :D

Ha ei fin veke!