lørdag 13. februar 2010

Gaver, gevinster og besøk.

Jeg har fått pakker fra snille håndarbeidsvenner.



For noen dager siden fikk jeg flotte hakka vanter fra en venn og her om dagen fikk jeg flott garn.

Her blir det nok flere grytekluter.

En av jentene våre ville ligge over i natt så nå ser hun på barnetv.

Det er så koselig når de vil komme og ligge av og til.

I morgen kommer resten til middag.

Tidligere i uken fikk vi være med på basar og gevinster ble det på oss og.



Et stort flott ostefat og to bamser.



Vinnerlykken var til stede den dagen.


Ønsker dere alle en fin helg.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så koselige bilder.Nydelige barnebarn.Koselig med gevinster.Kjempe fine.Så mye fint i posten.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

Bodil sa...

Ser at de kosar dykk her. Kjekt å vinna for dei små. Så flotte gåver du har fått i posten. Gratulerer med dagen, og ha ein fin morsdag :)

Jorun sa...

Du verden for et ostefat! Ble faktisk sulten av å se på det...

Anonym sa...

Heldig du som vinner på basar. Hvis jeg vinner noe er det noe jeg ikke kunne tenkt meg!!