onsdag 10. november 2010

Garnslanking

Først må jeg få si tusen takk til alle dere som besøker bloggen min.

Etter jeg var ferdig med en tunika tidligere i høst ble det noen rester.

Noe av dette garnet er blitt en liten løshals.


. Forrige vinter ble det kjøpt inn garn til en genser med rundfelling.

Dette garnet har ligget på lageret mitt, men er nå tatt frem .

Det dukket opp mye annet jeg hadde lyst å lage så endelig er denne genseren på pinnene.

Den blir strikket i Sandnes Mini Duett.


Jeg har en tendens til å ha flere arbeider på en gang,

Restene etter Mariusgenseren jeg strikket for litt siden blir nå en liten Mariusgenser med rundfelling.

Det er sikkert noen som kan bruke disse genserne.

I dag har vi flott sol inn vinduet, men kaldt ute.

Solen skinner så fint på kaktusen jeg vant på et foreningsmøte i går.

Ønsker dere alle en fin dag.

6 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Grattis till den fina kaktusen! Så många vackra stickningar du har gjort!
Ha en skön dag!

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fine de er. Godt å høre at det er flere som holder på med flere ting på en gang.
Ha en fin dag, klem.

Trulte sa...

Så flink du er. Jeg samler garn i lader...hehe. Neida ikke fullt så ille men er ikke flink til å få brukt opp ALT.

Vanligvis gjør jeg ferdig en og en ting men nå har jeg flere ting på gang jeg også.

Greta sa...

Mini Duett er ikkje noe bra garn. Strikket meg kjole av det garnet og det nupper noe aldeles forferdelig. ville berre advare deg. Fin blogg foresten

Elins Strikkeri sa...

Så masse fint du lager:))

Tonemor sa...

Her var det mye flott på pinnene.
God kveld
Klem Tone