torsdag 3. februar 2011

Noe av det som

ble laget før jul.
Før vi reiste startet jeg på en duk.


Den ble strikket ferdig på flyet til Australia, og heklet av da vi var fremme.
Noen av mine små brikker ble det og.

 En heklet brikke med oppskrift fra Allers.


Her ble det ikke nok garn så avslutningen ble etter eget hode.
Den lille resten som ble igjen av dette garnet ble en nålepute.


Noen kluter ble det og på flyet ned.
Det var en lang flytur så det ble tid til håndarbeid for en som ikke får sove på fly.

Disse er strikket i Petunia.
Garnet var en gave fra en snill håndarbeidsvenn.

Grytekluter ble det og.


Jeg hadde tatt med noe bomullsgarn, fint arbeid  å sitte på terrassen og hekle.
En del av disse arbeidene ble igjen der nede.

Takk for alle fine hilsener i min forrige blogg.

Flere feriearbeider kommer .



2 kommentarer:

Tonemor sa...

wow, skal jammen si du har vært produktiv og laget mye fint.
Klem Tone

Emmy sa...

Jeg skal love for at du har været flittig på din flyvetur til Australien;)