onsdag 6. april 2011

Kluter av garngave.

Til bursdagen min for litt siden fikk jeg garn fra en håndarbeidsvenn.
Det var spennende bomullsgarn med 50 % bomull og 50 % bambus.
Jeg var på kurs i helgen og da ble dette garnet med.
Hadde bestemt meg for å strikke kluter av dette og det var enkelt kursstrikk.
Det første nøstet ble det to kluter av med litt ulik størrelse.

På det andre valgte jeg å legge opp noen flere masker og bruke hele nøstet.

Et spennende garn hvor det ble overraskelser underveis.
Fargene gled fint inn i hverandre.
Det var og et godt garn å strikke av.
Tusen takk Gudrun for flott garn.
Du sa det ble overraskelser underveis og det ble det.


Det er litt rolig på håndarbeidsfronten for tiden.
Påskeforberedelser er igang og vi gleder oss til besøk av barn og barnebarn.
Ønsker dere en fortsatt fin uke.



6 kommentarer:

Guri sa...

Så herlige farger det var i det garnet! Da er det jo moro å strikke kluter også da ;)
ha en fin dag! Klem :)

Henriette sa...

Fargeglade og fine kluter.

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fint garn med så spennende farger!
Må jo være morro å se hvordan fargen blir ettervært :)Fine kluter ble det!
Ha en fin dag, klem.

nunne sa...

Flott du likte garnet.
Det kan bli mange artige overraskelser med slikt flerfarga garn.Klutene dine ble fine.

Bodil sa...

Det var eit spennande garn, og flott resultat :) Tusen takk for awarden.

Tonemor sa...

Flotte herlige kluter. Likte det garnet.
Klem Tone