tirsdag 16. april 2013

Noe er ferdig.

Den siste tiden har det helst blitt heklet og strikket på bestilling.
Jeg har strikket ett babyteppe til en liten som snart er ventende.
Mønsteret er det fine Havskummønsteret, garnet jeg har brukt er Lanett og på pinner nr. 5.



Grytekluter har det og blitt heklet.



Garnet jeg har brukt her er Bomull Sport og heklenål nr. 3,5.
Dette garnet synes jeg er fint å bruke til grytekluter.

Ved siden av dette strikker jeg på  ett sett til en liten jente, jeg skrev om det 
i ett tidligere innlegg

Dette settet er og snart ferdig, resten på buksen strikkes det på nå.

Nå ser det ut som våren endelig er på vei.
Krokusen blomstrer ute på plenen nå.



Vil igjen takke for alle fine besøk og koselige hilsener.

Ønsker alle en fin dag.





5 kommentarer:

Emmy sa...

Hvor er det fine ting du har strikket/hæklet. Især synes jeg dit babytæppe er rigtig flot. Dejligt at foråret er kommet:-)

Anonym sa...

Hei.
Det er så mye fint du strikker/hekler.

Anonym sa...

Hei.
Kikket tilfeldig innom blogen din, og er imponert over at det fine du lager!!
Jeg er fremdeles en nybegynner når det gjelder strikking/hekling, men dette inspirerer til å strikke mer!!

Kommer til å følge med på det du legger ut.

:)

Unknown sa...

Herlige havskum-mønster. Tror jeg må prøve meg på det. Er jo habil i rett-og-rang nå ;)

Takk for hyggelig besøk på bloggen min!

Ha en fin dag :D

Sølvtråden sa...

Wow! Så lekkert teppe i havskummønster :)