fredag 22. januar 2016

God helg

Litt er  ferdig denne uken.
Det har helst blitt å gjøre ferdig arbeider som har ligget og ventet på trådfesting.

Jeg har hatt en hvileuke for strikkearmen har ikke vært helt i form.

Ett sjal strikket i Funny er ferdig og sendt til mottaker.


I romjulen ble det heklet litt, noen glassbrikker heklet i Bianca .


Grytekluter heklet i Soft Cotton, enkle, men de ble tykke og gode.


Tror fargene skal passe på kjøkkenet vi har pusset opp i barndomshjemmet.


Nydelig vintervær har vi hatt en uke nå.



Idag er det vind og mildvær igjen.

Jeg ønsker dere som kikker innom en god og fin helg.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det var nydelige grytekluter og glassbrikker
du har laget.

Marit sa...

Tusen takk og takk for flittige besøk i bloggen min Wenche Andersen

Unknown sa...

Hei.
Ja, jeg er mye på besøk på bloggen din,
for du strikker så mye nydelig.
Jeg er nødt for å se hver dag om det er noe nytt.
Det er alltid like spennende.
Ha en riktig fin dag Marit.