fredag 10. juli 2009

En ny utmerkelse.

Jeg fikk denne utmerkelsen fra grethesflittigehenderTusen takk skal du ha!
Det var en artig utmerkelse som antagelig skal få oss til å bli bedre kjent med mange!
Vi skal altså sende den tilbake til avsenderen og til 11 andre bloggere. Først sender jeg den tilbake til grethesflittigehender
Så videre til:
Alle dere som flittig leser bloggen min og legger igjen fine hilsener.
Jorunns hobbysider.
Heidis kreative sider.
Bodil hobby og foto.
Strikkeguris sysler.
Marits litt av kvart.
Jorunn sitt kreative hjørne.
Strikkeglede og smykkefryd.
Hekle Hulen.
Ellen i bakken.
Strikkepinner og andre pinner.
Garn, garn og mere garn.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Gratulerer med utmerkelsen.Den fortjener du.Ha en riktig fin Sommerhelg.Bodil

Anonym sa...

Gratulerer, og tusen takk for utmerkelsen! :D Ha ein riktig fin sommer!!

cille sa...

Tusen takk for Awarden, så hyggelig! Da skal jeg finne verdige overtakere å sende videre!
Ønsker deg fortsatt en fin og varm sommer! Nydelige grytekluter fra deg atter en gang!

Chatrine sa...

Takk for utmerkelsen! Det var koselig!

Jorun sa...

Tusen takk for awarden, den setter jeg virkelig pris på!
Fine grytekluter i innlegget under...
Og jammen har den lille frøkna under hatt fiskelykke!
Klem.

jogusi sa...

Takk for utmerkelsen. Skal legge den inn i bloggen min etterhvert. Alt for sent nå. Ha ei fin helg.

Heidi sa...

Tusen takk, Marit! Kjempehyggelig! Kos deg i helga og videre i sommer! Det begynner å lysne her hos oss, sola ser ut til å komme en del på visitt framover og Londontur er bestilt :)

Anonym sa...

Hei igjen.Tusen takk for Awarden.Fikk ikke med meg att jeg sto på lista.Håper du ikke ble lei deg att jeg ikke takket.Ha en riktig fin Sommerhelg vidre.Bodil

Strikkeguri sa...

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer i bloggen min Marit, og takk for den koselige utmerkelsen. Jeg gir den selvfølgelig tilbeke til deg igjen også! Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Klem fra Ann-Kristin