tirsdag 18. august 2009

Seleskjørt til jentene.

Så langt er jeg kommet på det første i str. 2 år.
Mer garn er kjøpt inn.
Bilde fra oppskriften.
Har startet å tenke julegaver til de ni minste jentene jeg er bestemor til.
De er fra 8,5 år til tre måneder.
Oppskriften er fra 1-12 år.
Håper å klare det, men må nok være flittig.
I forrige uke var vi i Haugesund på konsert under Sildajazzen.
Da jeg gikk forbi en garnbutikk var det utstilt et fint seleskjørt.
Dette hadde jeg lyst å strikke.
Neste dag var ikke veien lang til garnbutikken i Kopervik.
Kjøpte garn til et skjørt, dette gikk bra og idag har jeg handlet mer garn.
Dette er det nye (tror jeg) garnet fra Sandnes.
En blanding av bomull og ull.
Så langt et jeg kommet hittil.

1 kommentar:

Bodil sa...

Ja, du er jammen flittig! Stilig seleskjørt, og fine fargar :)