tirsdag 1. februar 2011

Godt nyttår og tusen takk

for alle besøk og hilsener fra dere som flittig besøker bloggen min.
Nå har jeg ikke skrevet noe innlegg her på lang tid.
Grunnen er at vi har vært på lang ferie i Australia.
Syv uker med sommer sammen med de av familien som bor der nede.


Vi feiret jul ute på terrassen i 25 gr. etter at middagen var spist.
Nyttårshelgen ble tilbrakt i Sidney.
Der fikk vi bord med panoramautsikt til det flotte fyrverkeriet.
Dette er det flotteste fyrverkeriet jeg har sett.




Det er ikke godt for en amatør å feste slike bilder til filmen, men litt vises her.

Flott var det og å se Operaen på nært hold.


Litt tid ble det og til håndarbeid, det var så flott å sitte på terassen med hekletøyet.
hva som ble laget kommer jeg tilbake til i senere innlegg.


Kjekt er det og å være til litt hjelp for håndarbeidsinteressert barnebarn.


Garnbutikker ble det og tid til.



Vi har hatt en ferie som har gitt oss mange gode minner.
Nå er det tilbake til hverdagen og sikkert litt mer tid å følge alle flotte blogger rundt om.
Ønsker alle en fin dag.







5 kommentarer:

Linda sa...

AAAAH herlig da, skulle gjerne ha følt litt sånn varme over kroppen min...begynner å bli rimelig lei av denne vinteren som aldri tar slutt, her i trøndelag hadde vi ikke sommer engang i fjor, sånn rundt regna 12-15 grader hele tida...noen få dager opp i 20 grader...
Hvordan var d å feire jul på den måten i forhold til den tradisjonelle her i norge?

Heidi-Kristin sa...

Godt nyttår til deg.
Høres ut som du har hatt en flott ferie!
Blir spennende å se hva som det er blitt av håndarbeide mens du har vært på tur.

`Hekla` sa...

Du snakker om og være heldig. De bildene gjorde meg litt misunnelse må jeg si. Det ser helt hærlig ut. Regner med at dere ikke savnet kong vinter her hjemme mens dere var der. Fotte bilde.
PS: velkommen hjem forresten;-)

Tonemor sa...

Velkommen hjem. Ser ut til at du har hatt det aldeles fortreffelig.
Klem Tone

Henriette sa...

Ser ut som en kjempefin tur,deilig med varme på vinteren.Garnbutikker er alltid spennendes...