torsdag 6. februar 2014

Grytekluter.

Innimellom strikkingen er det kjekt å hekle litt.
For tiden går det i grytekluter og da blir det Stjernegrytekluter.
Jeg synes disse er greie å hekle og så er det så mange fargekombinasjoner en kan bruke.
Her er de siste som er heklet.






Med tiden har det blitt mange etter denne oppskriften.
Siden jeg de siste årene har dokumentert alle arbeidene mine med bilder har jeg hatt en opptelling
av disse gryteklutene.

Her kommer den siste som er nr. 73.


Alle er heklet i Bomull Sport fra Gjestal og med heklenål nr. 3,5.

Ønsker alle en fin dag, enten må det bli vinter nå eller vår.
Jeg er lei av den vinden vi har hatt de siste ukene, i dag regner det i tillegg.

Takker for alle fine besøk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marit

Fantastisk antall flotte, nyttige grytekluter!

Hilsen Kjersti N.

Rigmor sa...

Så flotte kluter & herlige farvekombinasjoner :) Du er så flittig Marit :)

LivM sa...

Å så utrolig flotte grytekluter!