søndag 18. april 2010

Litt nytt herfra.

Jeg har fått fine gaver fra håndarbeidsvenner.
I februar fikk jeg flott bomullsgarn.
Ett av disse nøstene er blitt grytekluter idag.

De ble tykke og gode og jeg heklet bare staver rundt.
Det enkle er ofte det beste.
For noen dager siden kom der en ny pakke.
Her var det fint garn til sokker

og en fin minimamelukk.

Den skal på nøkkelknippet mitt.
Jeg har brukt to av disse nøstene og det ble to par sokker til den lille jenta vår i Drammen.


Disse er nå vel fremme i Drammen.
Vi har hatt besøk av faren i helgen, han kjørte over fjellet i dag.
Der var det vinter.

TUSEN TAKK TIL MINE VENNER FOR FLOTT GARN.

5 kommentarer:

Jorun sa...

Så fine gaver du har fått!

Unknown sa...

Nydelig garn. Det melerte garnet til grytekluter likte jeg utrolig godt.
Tror jeg vil ønske meg det i neste hemmelig venn gave:))

Tonemor sa...

Flotte gaver du har fått og fine ting du fikk laget ut av det.
Ha en fin dag.
Klem Tone

Bodil sa...

Så mykje fint garn du har fått, og så fine ting du har laga! Ha ein fin kveld :)

Anonym sa...

Så mye fint det var her nå også! Det Frøya-garnet var lekkert i fargene, og ble flotte sokker!