torsdag 24. september 2009

Hjemme igjen.

Da var vi hjemme igjen etter noen fine dager på Utsira hos vår datter og jentene.
Pappa i hjemmet er på sjøen og nå er han oppe i Finnmark.
Jeg har fått restituert meg etter neseoperasjonen og i morgen er det kontroll.
Håper ØNH-legen er fornøyd med resultatet så langt, jeg gleder meg til å få ut de "duppedingsene" som ble satt inn.
Litt har jeg gjort med hendene mens vi var der ute.
Jentene har fått nye pannebånd.
Det går jo mot høst.
Jeg har strikket de av Viking sitt sportsragg og oppskriften er fra et av heftene til Viking.
Litt strikking på julegavene ble det og.
Da vi kom hjem var det to pakker som ventet på meg.
I den ene var det strikkeoppskrifter på Dyreparkgensere og et etui som en nettvenn har sydd til meg.
Det kommer vel med nå når jeg bruker masse lommetørklær.
I den andre pakken var det en veske jeg har kjøpt av en "medsnelle" på Trådsnella.
Den er jeg veldig fornøyd med, og her kommer nok mine håndarbeider til å være når de blir med på tur eller besøk.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Nydelige barnebarn med kjempe fine pannebånd.Så mye fint du fikk i pakken.Den lilla veska var virkelig fin den likte jeg veldig godt...Håper det går bra i morgen å att det blir godt for deg å få ut duppedingsen og brae resultat.Ha en riktig fin helg kos deg masse.Klem fra Bodil

Ann Kristin sa...

Jammen har du vore flittig - fine pannebånd! Fine pakker har du fått og. Og dei veskene har eg sett - dei er alltid så fine!!
Godt å høyra at det går bra med deg - håpar du får ut "dingsane"!
Ha ein fin dag!

Bodil sa...

Her var det mykje flott. Fint at forma er bedre. Ønskjer deg ei god helg :)

Liss sa...

Nydelig pannebånd på nydelige jenter :))

Liss sa...

Nydelige pannebånd på nydelige jenter :))

Anonym sa...

Så fint at du er kommet så langt at du kan få ut "duppedittene!"
Jeg sliter med ørene for tiden. Var hos lege sist uke og skal igjen i morgen. Jeg syns det er skummelt siden jeg allerede har sterkt nedsatt hørsel.